Regulamin pobytu w D.W. Bakster
§ 1 Rezerwacja i pobytu
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie, e-mailowo, poprzez portale rezerwacyjne
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z przyjęciem ogólnych zasad rezerwacji i pobytu.
- Rezerwację uważa się za dokonaną po wpłynięciu zadatku na konto podane podczas rezerwacji e-mailowej
- W przypadku rezygnacji z usług wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezerwacji pobytu poprzez portal booking.com zastosowanie mają zasady oznaczone w rezerwacji internetowej booking.com
- Pozostała suma wynikająca z zamówionej usługi powinna być uregulowana w dniu przyjazdu Gościa i nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od D.W. Bakster.
- Opłata miejscowa nie jest wliczana do ceny usługi i jest pobierana niezależnie od ceny pobytu. Wysokość opłaty klimatycznej ustalana jest przez radę Miejską Władysławowo(Uchwała Rady Miejskiej Władysławowa do wglądu w siedzibie D.W. Bakster)
- Wszystkie ceny zawierają podatek VAT od towarów i usług.
§ 2 Prawa i obowiązki
- Goście mają prawo do zgłaszania na recepcji wszelkich uwag i sugestii dotyczących ich pobytu.
- Goście są zobowiązani podczas pobytu w D.W. Bakster do przestrzegania zasad BHP, przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów porządkowych.
- W przypadku naruszania przez Gościa w sposób rażący i natarczywy zasad lub porządku zagrażającego życiu i zdrowiu innych Gości i personelu, D.W. Bakster ma prawo rozwiązać umowę z tym Gościem w trybie natychmiastowym.
- Gość przebywający w D.W. Bakster jest odpowiedzialny za sprzęt i wyposażenie swego pokoju. W przypadku zniszczenia lub zgubienia sprzętu lub wyposażenia pokoju Gość ponosi odpowiedzialność finansową.
- Obowiązkiem Gościa jest zgłoszenie się do recepcji w dniu wymeldowania w celu dokonania odbioru pokoju, zgłoszenia uwag lub zgłoszenia uszkodzeń, zagubienia sprzętu lub wyposażenia.
- Gość jest zobowiązany do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22 do 7
§ 3 Informacje ogólne
- Doba hotelowa: przyjazd Gościa od godziny 16, wyjazd Gościa do godziny 11.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00-22.00. Przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie osoby nie zameldowanej do Gościa w wysokości 150% cen obowiązujących w danym dniu.
- W pokojach D.W. Bakster obowiązuje całkowity zakaz używania wszelkich urządzeń i substancji mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia Gości.
- Na terenie D.W. Bakster obowiązuje zakaz palenia, poza miejscami wyznaczonymi na zewnątrz budynku.
- Na terenie parkingu obowiązują ogólne zasady ruchu drogowego i hotel nie odpowiada za straty wynikające z ich nieprzestrzegania.
- Podczas korzystania z bezprzewodowego internetu na terenie D.W. Bakster Gość zobowiązany jest do korzystania z niego w sposób zgodny z polskim prawem oraz nienaruszający interesów osób trzecich.
§ 4 Odpowiedzialność
- D.W Bakster zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, w każdym okresie przed rozpoczęciem pobytu z powodu zdarzeń losowych niezależnych od D.W Bakster. Pensjonat zobowiązany jest do przedstawienia oferty alternatywnej lub zwrotu należności.
- Rzeczywisty wygląd pokoi może się różnić od widocznych na zdjęciach.
- D.W. Bakster ponosi odpowiedzialność wyłącznie za rzeczy wartościowe Gości złożone do depozytu i potwierdzone stosownym wpisem.
- Parking bezpłatny – niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
§ 5 Reklamacje
- Reklamacje związane z pobytem Gościa należy zgłaszać bezpośrednio do przedstawiciela D.W. Bakster po stwierdzeniu podstawy do ich zgłoszenia. Przedstawiciel Pensjonatu zbada zasadność zgłoszonej reklamacji.
- Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie i o jej wyniku oraz propozycjach załatwienia sprawy Gość zostanie poinformowany przez przedstawiciela Pensjonatu